Kundeservice
- Standard nettleigeavtale og tilknytingsvilkår for privatkundar og næringskundar
- Kompensasjon for straumbrot
- Leveringsplikt
- Nettleige tariffar (gjeldande)
- Velje straumleverandør
Vi tilbyr 24 timers kundeservice! Du treff oss på facebook her men du kan alltid sende oss spørsmål/innspel via sms med å sende melding til 26166 med følgande kodeord: KVH melding
Har du noko du lurar på, ta kontakt med oss. Vår kundeservice er alltid tilgjenglig på Kundesider, eller send epost til post@nett.kvinnherad-energi.no. Mellom kl 07.30 og kl 15.00 er du velkommen til å ta ein prat med oss på telefon 534 75 650. Du kan og treffa oss på Husnes i KEST-bygget (1.etasje) kvar torsdag frå kl 08-15, velkommen innom!
Overtaking av eksisterande anlegg skal meldast til Kvinnherad Energi As enten ved hjelp av elektronisk signatur eller skriftleg. Les meir her
Kundesider
Ved å logga inn på Kundesider som du finn pålogging til øverst i høgre hjørne, finn du mykje informasjon vedr. ditt abonnement hjå Kvinnherad Energi AS. Du kan leggja inn ny målarstand (kun for nettkundar av Kvinnherad Energi) og laga prøvefaktura, du kan sjå på tidlegare fakturaer og historiske forbruk.
Dersom du ynskjer varsel om målaravlesing på epost eller SMS, gjer du desse valga her. Du treng kundenummer og pinkode for å logga deg på, om du ikkje hugsar pinkoden kan du få oppretta ny ved å klikke her NY PIN
Kven skal du kontakte om kva?
- Har du spørsmål om fakturaen, ta kontakt med Vigdis Bøyum, eller Line A Øvstebø
- Ved leverandørbytte kan du kontakte: Kenneth Ingvaldsen
- Ved nettspørsmål, -nytilknyttingar, kabelpåvising etc. ta kontakt med Kjell Enes
- Ved flytting av abonnement, adresseendring etc. kan du kontakte Vigdis Bøyum, eller Line A Øvstebø
- Ved prisspørsmål, kontraktar eller tariffar ta kontakt med Kenneth Ingvaldsen, Vigdis Bøyum, eller Line A Øvstebø